2777
2789
عنوان

یه دقیقه تفکر

187 بازدید | 19 پست

خانومای عزیز تو این شب عیدی و این روزا هستن کسایی که توان مالیشون در اون حد نیس که بتونن لباس تهیه کنن لطف کنید انقد از وسایلی که خریدید عکس نزارید یا نظر بخوایید خودتونم میتونید واسه خودتون نظر بدید بخدا که میتونید

اون بنده خدایی که امسال بدون لباسه اگه حسرتشو بخوره چه ها که نمیشه دیدم که میگم

همدرد اگه نیستیم زخم نپاشیم رو زخم بقیه 

درد رقص رقصان در من می گِرید.

ممنونم از اینهمه شعور♥️🙏🏻

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونی که بی لباسه مجبوره بره تاپیک لباس ببینه؟

بهرحال پیش میاد ببینه شما خودتم باشی از کنجکاوی میری ببینی بعضیا هزارتایی لباس خریدن عکس همشم میزارن خب که چی خواهر من؟ ذوق داری قبول حتما باید بکنیش تو چشم ملت؟

درد رقص رقصان در من می گِرید.
بهرحال پیش میاد ببینه شما خودتم باشی از کنجکاوی میری ببینی بعضیا هزارتایی لباس خریدن عکس همشم میزارن ...

خب ک چی نبینه ینی هم پول نداره هم انقد چشمش تنگه که خوشی بقیه رو هم نمیتونه ببینه بعد این ادم چجوری میره خیابون سکته نمیکنه از خوشی بقیه😂یذره دلتو بزرگ کنی بد نیستا 

موافق نیستم چون اگه اون فرد با دید ذوق و خوش قلبی اینجور تاپیکارو نگاه کنه  کائنات خیلی زود ب ...


با دید خوش گیریم نگاه کرد وقتی توانشو نداره بخره چطور جور میشه؟ بلخره یه حسرتی میخورن و زندگی خودشونو با زندگی بقیه مقایسه که میکنن

درد رقص رقصان در من می گِرید.
خب ک چی نبینه ینی هم پول نداره هم انقد چشمش تنگه که خوشی بقیه رو هم نمیتونه ببینه بعد این ادم چجوری ...

من خودمو نمیگم از نظر مالیم خداروشکر الان هیچ گونه مشکلی ندارم موافق نیستی مجبورت نکردم حتما نظر بدی ولی قبلا که داشتم با چشای خودم دیدم ادم چه حالی میشه 

بحث اینم نیس که نمیتونه ببینه بحث اون آهیه که اون بشر میکشه دل بعضیاتون از سنگه واقعا

درد رقص رقصان در من می گِرید.
من خودمو نمیگم از نظر مالیم خداروشکر الان هیچ گونه مشکلی ندارم موافق نیستی مجبورت نکردم حتما نظ ...

تو هم موافق نیستی مجبور نیستی به بقیه دستور بدی کی چی بکنه کی چی نکنه 👍🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792