سه سال پیش از شوهرم چت مجازی دیدم با افراد مختلف ،، کشوندمش تا مرز طلاق و با گرفتن حق طلاق و زدنه خونه ب نامم برگشتم ....
همه چی خوب بود و چیزی ندیدم ...
امروز داشتیم حرف میزدیم بعد گفت آه این ایرانسل شورش رو درآورده هی انتنش ضعیفه ،، پسر خواهرم گفت خب ی همراه اول هم بگیرم .آقا تا اینو شنیدم داد زدم که بیخودددد کرد حق نداری خط دیگه ای بگیری ...
گفت خب برا کاری چیزی یهو این آنتن نمیده
منم گفتم بیخود اصلا و ابدا حرفشو نزن
بعد گفت پس چطور خودت دو تا خط داری ،؟ گفتم من با تو قضیه م فرق داره ،، اولا من بخاطر اینترنت بهتر خریدمش ، دوما من مثل تو سابقه ندارم بعد مثل کسی که زورش بیاد گفت اییییی از کجا معلوم که تو هم عوض نشی ؟؟؟؟؟؟؟
گفتم چییییی؟؟؟😑😑😑😑😑 تو غلط میکنی در مورد من اینجوری حرف میزنی .... و خلاصه بهش توپیدم بعدش هم قطع کردم
الآنم قهریم
ولی ببینید چقدددد پررو که میاد خودش رو با من مقایسه میکنه !!!!
الحق مرداد اکثرا بی عقلن ...🤢