2777
2789

من تیر ماه هر دو فکم ۵۰۰ تومن شد

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند تا دندون بود تقریبا؟

۳۲ تا 😁 جرمگیری کل دندونارو میکنن تعدادی نیست

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   
واسه دخترم فک بالا و پایین گفت ۱تومن ..یک روز رفتم بهداشت برای بارداری دیرم دندون پزشکی داره دوتا فک ...

واقعااا 

بعد سفید میشه دیگه؟🥲



یـہ تـ‌ار مـ‌وش کہ سهلہ...!••͜فکـ‌رشـ‌م بہ کـسـے نـ‌مـ‌یـ‌دم!♡
۳۲ تا 😁 جرمگیری کل دندونارو میکنن تعدادی نیست

اهان

۵۰۰ تومن ک خوبه باز

بیمارستان رفتی یا مطب؟

یـہ تـ‌ار مـ‌وش کہ سهلہ...!••͜فکـ‌رشـ‌م بہ کـسـے نـ‌مـ‌یـ‌دم!♡
اره ..برو بهداشت ببین دندون پزشکی هست ..ازشون سوال کن مثل یه تیکه از دندونم شکست واسم درست کرد ۳۰۰ گ ...

بهداشت ما دندون پزشکی نداره متاسفانه

منم بچه بودم یک تیکه از دندون جلوییم شکسته باید چیکار کنم؟

یـہ تـ‌ار مـ‌وش کہ سهلہ...!••͜فکـ‌رشـ‌م بہ کـسـے نـ‌مـ‌یـ‌دم!♡
اهان ۵۰۰ تومن ک خوبه باز بیمارستان رفتی یا مطب؟

اره قیمتش خوب بود   مطب رفتم

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   
دفرچه تامین اجتماعی داری؟

اینجا هزینه دکتر و اینا خیلی زیاده

درمانگاه شهرمون دندون پزشکی داره


یـہ تـ‌ار مـ‌وش کہ سهلہ...!••͜فکـ‌رشـ‌م بہ کـسـے نـ‌مـ‌یـ‌دم!♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز