گوش کن!
شوهر من تالار داره دقیقا بهمن ماه پلمپ شدن!
گفتیم اشکال نداره مشکلو رفع میکنیم بعد عید باز میشه!
از جیب حقوق و عیدی کارگرا رو دادیم و همه چی عین هرسال دادیم و فرت!
برای خودمون پس انداز منو شوهرم شد۳۰۰ ت
قرض داد ب یککی چند روزه خردش! اون پول مسافرتو خریدو پس انداز بود دیکه رفت!
الان تالارمون هم بستس هیچی هم نداریم منم حقوق مو پیش پیش خرج کردم! شوهرم با شاسی بلند میره مسافرکشی !
در حدی نداشتیم ک مدیر ساختمونو برای صد تومن عیدی میپیچوندیم! حتی پتو تو دست شستم! پرده تو دست شستم نداشتم بدم بیرون!
این بنده خدام میره صبح سرکار نصفه شب برمیگرده چیز یزای درنیواره! دیشب کل پول کارشو وسایل برای بخچال خریده بود!!!
اصلا برام مهم نیس ک لباس نخریدم! این شرایط اقتصادی برای همه بد شده! این مهم نیس ک دارا بودی الان ندار شدی! مهم اینکه باهم باشید و باهم بسازید این روزام میگذرههه