2789

اره منم همین حس تورو داشتم دخترم شد

نمیخام یه روز چشممو بازکنم ببینم وسط جنگ دوتا بچه هامم👨‍👩‍👧‍👧 نمیخام یه روز ببینم هیچی از زندگی برام نمونده جز پیری👵🏻 میخام بجنگم برا خودم برا ارزوهام 👱🏻‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بلاخره چی میگی 😂 

میشه برای شادی روح مهتابم (خواهرم که جوون و پر از آرزو از دنیا رفت )صلوات بفرستید 💔                                          دختر فرفریم سه ساله شدی 👧  میدونی که قشنگترین اتفاق زندگیه منو و باباتی من همه چیتو دوست دارم حتی وقتی میری بغل بابات و دیگه منو یادت میره 🤕 حتی وقتی که باهام لج میکنی میشینی جیغ میزنی و از حرص قرمز میشی 😕 حتی وقتی که من حواسم نیست یهو جیم میشی و بعدش میبینم ت ر زدی به جایی / حتی وقتی گریه میکنی و بغلت میکنم باحرص موهامو میکشی / شاید ی روزی بزرگ شدی و این سایت باشه و بیای امضامو ببینی 😐  مادر یعنی: همه دردات مال من/       یاخچی که وارسان ♡                     دکتر انوشه راست میگه که : گیریم عذر خواهی کردی برای حرفی که زدی با ذاتی که آشکار شد چه میکنی /؟!
اره منم همین حس تورو داشتم دخترم شد

هی میگن پسره همه بهم میگن ولی ته دلم رو زبونم همش دختره هی میگم پسره باز ته دلم میگن نه دختره

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
هی میگن پسره همه بهم میگن ولی ته دلم رو زبونم همش دختره هی میگم پسره باز ته دلم میگن نه دختره

منم همین بودم من دوتا دختر دارم الان بعد الان گیر داده مادرشوهرم بزار پسر دار شی میخام کله شو بکنم انگار از پیش خدا اومده ک من پسردار میشم بعدم من کلا دختر دوستم

نمیخام یه روز چشممو بازکنم ببینم وسط جنگ دوتا بچه هامم👨‍👩‍👧‍👧 نمیخام یه روز ببینم هیچی از زندگی برام نمونده جز پیری👵🏻 میخام بجنگم برا خودم برا ارزوهام 👱🏻‍♀️
نمیدونم ولی اصلا فکرم سمت دختر نمیره منی که همش دختر باموهای خرگوشی ولباسای دخترونه تصور میکردم  ...

منم دست و دلم به سمت لباس پسرونه نمیره مادرا میفهمن

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
منم همین بودم من دوتا دختر دارم الان بعد الان گیر داده مادرشوهرم بزار پسر دار شی میخام کله شو بکنم ا ...

نه بابا دوتا داری بسته دیگه اینم دختر شد چیکار میخوای بکنی

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
تیکرمو هم دخترونه زدم ولی تو تصورات الانم فقط پسر میاد

من از اول میگفتم دختره نمیدونم باز الان فردا میرم سونو پسر میشه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز