2777
2789
عنوان

خانوما🙋‍♀️

116 بازدید | 10 پست

یکی از دوستام یه ماهه نامزد کرده

الان متوجه شده که نامزدش مازوخیسم یا همون سادیسم داره اونم از نوع جنسیش 



میخواد بهم بزنه

به نظرتون امکانش هست ادامه بده؟


آخه واقعا همدیگرو دوس دارن

 من ۹۹ درصد فرشته‌م ، اما امان از اون یه درصد :/ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نوچ

بله فرق داره ،شما حتی تفاوت اینو نمی‌دونید و از این اصطلاحات استفاده می کنید؟

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
بله فرق داره ،شما حتی تفاوت اینو نمی‌دونید و از این اصطلاحات استفاده می کنید؟

نه عزیزم هیچ فرقی نمیکنه

مازوخیسم (سادیسم)

 من ۹۹ درصد فرشته‌م ، اما امان از اون یه درصد :/ 
نه عزیزم هیچ فرقی نمیکنه مازوخیسم (سادیسم)

سادیسم اختلال دیگر آزاری و مازوخیسم اختلال خود آزاری هست . کلا ۲تا مقوله جدا هستند . این جزو دروس دانشگاهمون بود زمان دانشجویی

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
سادیسم اختلال دیگر آزاری و مازوخیسم اختلال خود آزاری هست . کلا ۲تا مقوله جدا هستند . این جزو دروس دا ...

باشه شما بلدی

 من ۹۹ درصد فرشته‌م ، اما امان از اون یه درصد :/ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز