داشتم ی تاپیک میخوندم،توش یکی از کاربرا ی حرفی زد.یاد یکی از دوستام افتادم.
ریز نقش بود و چهره ی خوبی داشت.ترکیب چهره اش واقعا خوب بود.وضع مالی پدرش هم عالی بود.خونواده ی متشخص و سرشناسی داشت.
اماااا اعتماد به نفس صفررررر.همش میگفت چشمام چرا درشته.دندونام اینجوریه و و و
همش در حال ایراد گرفتن از خودش بود.
بعد از اینکه پدرشون فوت شد با یکی از همکلاسی های دانشگاه ازدواج کردن.که خوش چهره بود.متاسفانه از اخلاق ،ثروت و خونواده بهره ای نبرده بود.
دیگه انقدر این طفلک رو اذیت کرد و جدا شدن.
بعد که جدا شدن باز نمیگفت مشکل از همسرش بوده میگفت ،من با هر کی ازدواج کنم زندگیش خراب میشه!!!
فلانی یادته بهم پیشنهاد داد قبول نکردم؟!اون الان وضعیتش عالی شد
اون یکی….