2777
2789

نو

نه نیس

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نو‌‌‌ این مدل ها نیست من ۱۱ پرو داشتم میخواستم بفروشم دیروز گفت ۱۱ پرومکس ۳۸ قیمن فروششه 

ایفون ۱۲  چی نوش هست پرو یا پرومکس یا خالی

توروخدا دعام کنین یه مشکل بزرگ دارم
ایفون ۱۲  چی نوش هست پرو یا پرومکس یا خالی


من‌ ۱ ماه پیش ۱۳ عادی گرفتم ۳۷ تومن بود

دلار بالا رفته بود شنیدم شده ۵۰ تومن حالا یه ۷-۸ تومنی دلار پایین اومده نمیدونم چقد تغییر کرده


۱۲ اینارو نمیدونم ولی‌ یادمه اون موقع ۱۲ پرومکس کارکردش با ۱۳ عادی نو تو یه رنج بودن تقریباا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792