2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اطلاع ندارید برای فارسی فیزیک زیست چی خوبه

در حد امتحانات نهایی که فقط کتاب درسی رو کامل تسلط داشته باشید 

برای تست هم میخواید؟

 من هیچ وقت ب چیزایی ک از ته دل دوسشون داشتم نرسیدم زندگی بهم فهموند هر چی رو ک میخوام ب صلاحم نی 

پارسال بودم فارغ التحصیل شدم ولی خب فیزیک و تخصصی ها که گفتی همون کتاب تست بقیه هم خود کتاب بسته سوالات نهایی رو دانلود کن حل کن یا نمونه سوالات مدرسه دیگه هم قلمچی داره هم تو گوگل پره ولی خب مشاور های مزخرف ماجراهای من و درسام رو معرفی میکنن در صورتی که نیاز نیست 

نه نهایی امسال میگن خیلی سخته مثل سالهای قبل نیستش


من خودم پشت کنکور هستم و دی ترمیم دادم شاید یکی ، ۲ نمره نسبت به پارسال سخت تر شده یعنی میشه ۱۷ آورد به راحتی و عادی خوندن برای بالاتر رقابت میشه به نظر من که نیاز نیست من که کنکوری پارسال بودم کل عمومی ها کتاب تست داشتم و کلاس و جزوه و متن کامل از هیچ کدوم استفاده نکردم برای امتحان ها برای دینی و سلامت و هویت که هیچی نیاز نیست زبان اگه بلدی که هیچی اگه ضعیفی فیلم ببین برای درسنامه و فارسی و عربی هم واقعا کتاب نمی خوان فقط معنی درس هارو داشته باشی و جواب تمارین یعنی هیچی و اگه واقعا کتاب رو بخونی ۲۰ نه ۱۹ میشی دیگه و خوبه و درسته تاثیر معدل هست و باید خیلی تلاش کنی ولی موقعی که از جلسه اومدی بیرون دیگه ۱۰ هم شدی عصبی نشد چون من خودم مثلا ۲ تا از درس ها ۱۷ شدم دی و خیلی ریختم بهم تو اینجور نباش و اینکه گفتم اگه واقعا کتاب می خوای معرفی ماجرای من و درسام معنی و جواب تمرین و فعالیت داره و نمونه سوال امتحانی احتمالا 

من خودم پشت کنکور هستم و دی ترمیم دادم شاید یکی ، ۲ نمره نسبت به پارسال سخت تر شده یعنی میشه ۱۷ آورد ...

مرسی عزیزم من برای نمره کامل شدن منظورم هستش

هجده نوزده رو که میدونم میشم بیست میخوام

مرسی عزیزم من برای نمره کامل شدن منظورم هستش هجده نوزده رو که میدونم میشم بیست میخوام

میدونم منم برای ۲۰ رفتم ولی خب یه موقع میشه که یه چیز یادت میره ربطی هم به کتاب کار نداره یعنی من خودم تا یازدهم معدل ۱۹ و ۸۰ تا ۲۰ دوازدهم هم فقط به خاطر هویت و سلامت پایین شدم که ترمیم کردم من حتی ۱۹ و نیم هم ترمیم زدم ولی فایده ای نداشت باز همون شد 

بعدشم منم میگفتم ۱۸ و ۱۹ شدن که کاری نداره ولی خیلی هم به خودت مغرور نباش چون سر خودم اومد میگم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز