mikhak1357 مدیر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 361 عنوان افسردگی | مشاهده متن کامل بحث + 212 بازدید | 21 پست کسی،بیداره ؟؟ من از ترس نمزتونم بخوابم 1401/12/17 | 05:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mikhak1357 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 361 شوهرم شیفت شب داره من میترسم 😐 بچه نداری ؟؟ من تا قبل از این مشکل روحیم از هیجی نمیترسیرم ولی الان میترسم
mikhak1357 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 361 شوهرم شیفت شب داره من میترسم 😐 یه راه حلی پیدا کن مریض نشی عزیزم
هرمیون4 عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 7793 بچه نداری ؟؟ من تا قبل از این مشکل روحیم از هیجی نمیترسیرم ولی الان میترسم چرا دارمولی خوب حال خوبی ندارم همین باعث ضعف اعصاب و ترسیدن میشه به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔 بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
هرمیون4 عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 7793 یه راه حلی پیدا کن مریض نشی عزیزم 😔😔 به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔 بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
mikhak1357 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 361 چرا دارم ولی خوب حال خوبی ندارم همین باعث ضعف اعصاب و ترسیدن میشه کسی نیست بیاد پیشت ؟
هرمیون4 عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 7793 کسی نیست بیاد پیشت ؟ نه 😔یک شب هم نیس کهیه هفته در میون کل هفته رو شبکاره به جز قوم شوهر که ویران گرند ، بنی ادم، اعضای یکدیگرند، ،،،، دلگیرم از این شهر سرد😔 بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند
mikhak1357 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 361 نه 😔 یک شب هم نیس که یه هفته در میون کل هفته رو شبکاره خیلی سخته . محدوده خونه ات کجاست ؟