2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چون خاب دیدم رضا بهرام عاشقم شده فعلا قفلی زدم رو اهنگاش😌👌



عاشق شدم عاشق چراا...

از دور میبینم تورااا...


وای از این درد دوری.....

اینهمه کاربر با امضاهای مختلف اینجاست..😌 چرا امضای منُ خوندی...؟!!! 😁😍❤

زیر نخلا... داره حالم ازش به هم میخوره ولی نمیتونم گوشش ندم😂😂😂😂

همیشه یادت باشه پشت هر تاپیک یک انسان نشسته. یه زمانی از چیزی خوشت نمیاد با تاپیکی حال نمیکنی و... . بهترین کاری که میتونی بکنی رد شی و بهش فکر نکنی. اگر میخای انتقاد کنی باید این کارو درست انجام بدی. این که راحت به حال طرف گند بزنی نشونه ی قدرت تو نیست و ضعف تورو میرسونه. اگرم به نظرت دغدغه ی کسی مسخره س بهترین کاری که میتونی در حقش بکنی اینه که این جمله رو واسش ننویسی و نظرتو واسه خودت نگه داری شاید این دغدغه واسه اون فرد در اون لحظه بولد باشه ولی تو  با این جمله بیشتر آزارش میدی😑خلاصه نمک نپاشیم به زخم هم دیگه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز