شوهرم هر هفته دویستو پنجاه پول جیبی میداد الان دو هفتس نداده جمعه هم تولدمه شوهرم پول تو جیبی که دارمو ازم گرف که اخر هفته بهت میدم دو تومن جمع کرده بودم الانمم میگع میرم عینک طبی بگیرم با بیمه تکمیلی باباش از اونورمم پول که میده واسه عینک از پول منه و از اینطرفمم تکمیلی پولشو به باباش میده خدایااا چرا بهش پولمو دادم