خیلی خستم از لحاظ روحی و جسمی …بچه یک سالم نیم دارم تو کل روز بهم چسبیده …شبا خیلی بد میخوابه تا میخواد بخوابه بلند میشه و هی من میبره تو اشپزخونه و …که خوابش نبره …شوهرم حتی نیم ساعت تو بچه داری کمکم نمیکنه میگه وظیفه من کار بیرون و…خیلی دهن بین و تو بچه داریم فقط بلد نظرات دیگران بیاد انتقال بده و باعث رفتارای بد بچه بشه …یک هفته دوبارت دخترم داره دندون در میاره منم شبا بهش دیفن هیدرامین میدم…غذا هیچی نمیخوذه روزی دو سه بار شیر خشک یا یه تخم مرغ از وقتی دندوناش دارا در میاد دندونای آسیابش هیچی نمیخوره و لاغر شده …عذاب وجدان گرفتم چرا دیفن میذم بهش …الانم دلم میخواد صبح بیدار نشم چونواقعاااااا خستم