و خیلی رفتارای دیگ
بعد شما براش با عشق غذا بپزین
منتظرش باشین 7روز یا بیشتر برین بیرون.. اصلا دلتون نکشه ک نیست تا سرخیابون برین
بعد میاد بزور برین بیرون
و همش بری خودتو بهش بچسبونی احساس کمبود هیچی نکنه و...............
موندم چیکارش کنم رفتار من اشتباهه؟
منظورم از چسبیدن ینی مثلا میره اتاق تنها منم میرم کنارش میشینم و اینا ن اویزون بودن و اینا و..