سلام خواهرای من ، خدا به همتون اول همسرخوب بده و بعد دخترو پسر خوب
هر مادری دوست داره که از هردوجنس داشته باشه ، پس تروخدا نیاید بگید مگه دختر چشه ؟
دختر خیلی هم خوبه . نور چشمه، مونس مادره
ولی بعد از دوتا دختر هرکسی دوست داره پسر هم داشته باشه
اگه میشه بیاید هراطلاعاتی که راجع به پسردارشدن داریم را دراختیار هم بزاریم