2777
2789
عنوان

کاپ قاعدگی

417 بازدید | 20 پست

خانما  من دو ماهه استفاده میکنم خیلی خیلی خوب و راحته فقط یه مشکل برام پیش اومده حس میکنم از وقتی  استفاده میکنم خا_رش گرفتم     ، اونم فکر میکنم باید تند تند استریلش کنم وگرنه خدایی خوب اختراعیه روز اول یه کمی احساس اضافی بودنش و حس میکنی اما روزای دیگ یادت میره که اصلا پری هستی ،  ولی من مدت ها بود اصلا عفونت اینا هم نداشتم   دیگ نمیدونم عفونت پیدا کردم یا حساسیت  شما تجربه استفاده ازش دارید ؟ راضی هستید به نظرتون ادامه بدمش یا دوباره برم سراغ پد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه مارکی گرفتی گلم؟

لطفا برای عاقبت بخیربم یه صلوات مهمونم کنید ممنون میشم🥺❤🌹درمن چه میگذرد آن زمان ک جهان در حال گذر است..بنظر من پتو کشیدن رو کسی ک خوابه خودش ی روش گفتن دوست دارمه 🥀 ⃟▬▬▭•• اصالت یعنی میتونی خیلی کارها رو بکنی ولی وجدانت اجازه نده..!‌‌‌ ⊰❥ ╭「🌵」:)‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎خدایا شکرت بخاطر همه چی چه‌خوبش چه بدش🙏🏻❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز