2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام یکی از دوستامون چند سال تو نوبت بود بهش دادن حتی شناسنامه هم به اسم خودشون گرفتن یه دختر ۶ ماهه گرفت خیلی خوشگله الان بزرگ شده انگار بچه خودشه براش هم کلی سیسمونی خرید اتاق درست کرد 

منم دوس دارم بدونم ولی فقط شنیدم مثل قبل سخت نمیگیرن درموردمسائل مالی

حتما باید خونه به نامش باشه ؟

دورتر از خودم، به تماشای خودم ایستاده ام. چه بیرحمانه خسته ام و چه به ناچار قوی 🌌

سلام یکی از دوستامون چند سال تو نوبت بود بهش دادن حتی شناسنامه هم به اسم خودشون گرفتن یه دختر ۶ ماهه ...

اگه مجرد باشی به اسم خودت یعنی فامیلی خودت می دن؟

یه دختر پر انرژی مغرور فروردینی🤪🤪روانشناس هستم👸👸یه پاترهد و استاروارزفن .عاشق فیلم و کتابم. Albus:Lily, after all this time? severus: Always 
من  یک بچه تحت سرپرستیم هست و تونستم بیارم خونه بعضی وقتا

عه بچه چند سالشه 

واقعا اجازه میدن مثلا چند ساعت 

بچه وابسته نمیشه 

من خیلی دوست دارم اینکار رو انجام بدم

باردار نيستم تيكر تولد چهار سالگي پسرم♥️🧿♥️♥️
اگه مجرد باشی به اسم خودت یعنی فامیلی خودت می دن؟

مجرد باشی خانوم بالای ۴۰ سال یا ۳۰ سال فک کنم بله سرپرستی رو ب خودتون میدن البته خیلی چک میکنن ک مشکلی نداشته باشین

اندر دل من تو ای نگارا...
منم دوس دارم بدونم ولی فقط شنیدم مثل قبل سخت نمیگیرن درموردمسائل مالی

عه شرایطش چجوریه باید بازم چیزی به اسم بچه کرد ؟برای دختران مجرد هم راحت تر شده؟

یه دختر پر انرژی مغرور فروردینی🤪🤪روانشناس هستم👸👸یه پاترهد و استاروارزفن .عاشق فیلم و کتابم. Albus:Lily, after all this time? severus: Always 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792