داشتم بهش میگفتم من تو سوای اینکه زن شوهریم در وحله اول دوستیم
یه هو شوهرم فت حالا که زن و شوهر نیستم
دوستیم بیا بعلت کنم
آنقدر ناراحت شدم
گفتم یعنی چی ؟
من اگه این حرف و بزنم ناراحتی نمیشی ؟
هر چند بعدش 50باز معذرت خواهی کرد گفت به خدا منظوری نداشتم همینجوری گفتم
چندین بار معذرت خواهی کرد
گفت اصلا همین طوری گفتم
اینم بگم مذهبیه
و اصلا دوست دختر نداشته
الآنم دید ناراحتم
قسم قرآن و خورد
گفت یه گوهی خوردم منظوری نداشتم ناراحت نباش