2777
2789
عالیه بی نظیرررر من که شیرازیم تو عید همش میچرخم و میدم سعدی اینقد باحاله بستنی هم میگیرم اوفففففف

😍😍😍

تو به هر دینی که خواهی باش اما بد مکن / بد حرامش باد گشتن در حریم ارتکاب

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من که یه روز گرممه یه روز سرد یه روز با کاپشن میام یه روز با مانتو های نخی فاز هوا معلوم نیس فرزندم& ...

فازشو خریدارم😂😍

تو به هر دینی که خواهی باش اما بد مکن / بد حرامش باد گشتن در حریم ارتکاب
فازشو خریدارم😂😍

این هفته همدان خیلی بهاری بود

واسه دوشنبه که میرم شیراز احتمال میدم اصل بهار اونجاست. فقط یه بافت واسه شبا داشته باشیداگه سرمایی نیستید. خوش بگذره ان شاءالله. برای همه مردم

اللهم صل علی محمدو آل محمدوعجل فرجهم به حق زینب کبری 
این هفته همدان خیلی بهاری بود واسه دوشنبه که میرم شیراز احتمال میدم اصل بهار اونجاست. فقط یه بافت و ...

مرسی عزیزم همچنین❤️

تو به هر دینی که خواهی باش اما بد مکن / بد حرامش باد گشتن در حریم ارتکاب
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز