2777
2789
می‌دونی اسم پدر بهنام باانی چیه؟ باعث باانی

چرا فیلترع؟؟

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نصف جوکای اینجا از ویدیوی خلسه و پوتک میاد

من عاشق خنده بی نمکی پوتکم 

خودش میگه خودشم میپاچه

شازده کوچولو پرسید : غمگین تر از اینکه بیای و کسی خوشحال نشه ، چیه؟ روباه گفت : بری و کسی متوجه نشه! 
یه آقای میخوره به نرده برمیگرده  عرررر

اثرات دیدن عمو پورنگ از بچگی😂

کاش آرزو هایم را قاصدک ها می‌بردند پیش خدا .. رسم است در این دنیا هر کس غمی دارد ..........برای برآورده شدن حاجتم یه صلوات میفرستی 🫂🙂🌱

می‌دونی سیب زمینی وقتی فوت کنه رو اعلامیش چی می‌نویسن؟



:لطفاً خلآلم کنید 

🥔🥔🥔🥔

من به چشم های بی قرار تو قول می‌دهم؛ ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می‌رسد،«ما دوباره سبز می‌شویم.»    «قیصر امین پور»🌿

کی اینو دیده؟؟


وقتی میرم دستشویی خودم چو.چولم رو میشورمممم

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

می دونین خروس بیوه چی میشه؟ میشه خرس🥴😆

فقط میدونم خروس بیوه نمیشه مرغ میشه😬🤣

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792