mimsinsara مدیر استارتر عضویت: 1400/11/01 تعداد پست: 45747 عنوان این طبیعیه؟! 45 بازدید | 5 پست بچه ها چند روزه از عشقم جدا شدم عذاب وجدان دارمدلشوره دارم نمیتونم حتی ی اهنگ شاد گوش کنم احساس میکنم ی ادم عزا دارم طبیعیه؟! از گوشیم فراریم حتی نمیتونم تو اینه نگاه کنم اشکم نمیاد انگار خشک شده ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆ 1401/12/11 | 23:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mimsinsara مدیر استارتر عضویت: 1400/11/01 تعداد پست: 45747 هیچ اهنگی نمیتونم گوش کنم گوشت تنم میریزه ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆
monaaaamii عضویت: 1401/09/10 تعداد پست: 3090 اره...به این حالت میگن سوگواری بعداز جدایی.همه عادیه مامان ببخشید...نمیدونستم اخرین باره بغلت میکنم...نمیدونستم اخرین باره که بهت میگم دوست دارم.واسه همه غمایی که تو سینت گذاشتم منو ببخش.
mimsinsara مدیر استارتر عضویت: 1400/11/01 تعداد پست: 45747 اره...به این حالت میگن سوگواری بعداز جدایی.همه عادیه واقعا تا کی؟! ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆
monaaaamii عضویت: 1401/09/10 تعداد پست: 3090 واقعا تا کی؟! راستش خوده من تا ۳ ماه اینجوری بودم مامان ببخشید...نمیدونستم اخرین باره بغلت میکنم...نمیدونستم اخرین باره که بهت میگم دوست دارم.واسه همه غمایی که تو سینت گذاشتم منو ببخش.
mimsinsara مدیر استارتر عضویت: 1400/11/01 تعداد پست: 45747 راستش خوده من تا ۳ ماه اینجوری بودم هعی ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆