2777
2789

آمپوله نه واکسن آمپول هرمونی میزنی تا پریود بشی

من برج 8 سال 1401 عقد کردم - حتما تا برج 8 سال 1402 جهیزیم جور شده و عروسی کردم -تا برج 8 سال 1403 خونه خودمونو خریدیم و از مستاجری راحت میشیم حتما - تا برج سال 1404 یه نی نی خوشملم میارم که زندگیم طعم خوشی جدیدی بگیره ان شاالله - تا برج 8 سال 1406 هم برای فسقلم یه داداش یا آبجی خوشمل میارم که تنها نباشه   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نشنیدم 🙄

فقط میدونم یه واکسنی هست بزنی تا ۹ ماه پری نمیشی 😐😬😅😁

خیلی جا ها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه 🥲 پس دوست عزیزم ریپ نزن 🌹 به خاطر چند تا مغز پوسیده کاربریم تعلیق شد 😭😭😭 نی یار های محترم قبلش بگید چرا تعلیق میکنید ممنون میشم 😑هر نی نی یاری بیاد سمتم جیغ میزنم 🥴

وای من زود به زود پریود میشم بعد قراره تو عید بشم خیلی ناراحتم 

خدایی هر کی نی نی یارو برام صدا کنه . خیلی آدمه  ..............این نقطه چینا فوشه . نفرینش میکنم .. خیلی بی جنبه هستی . شبیه پیر زنا هستی . حالم ازت بهم میخوره... 

[QUOTE=277346345]وای من زود به زود پریود میشم بعد قراره تو عید بشم خیلی ناراحتم [من بهمن پریود نشدم چون روز دیگه هم عروسی و ماه عسل هست میترسم بیفته اون موقع 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز