2789
عنوان

چرا😐😐😐😐😐😐😂😐😐😐😐😐

545 بازدید | 23 پست

چرا هرچی ادم خوبه گیر بدترین و بد ذات ترین ادم میفتع؟! 

مثلا ی خانومو میبینی حوریه بهشتی شوهرش زشت😐

ی اقارو میبینی خوشتیپ جذاب با کلاس زنش 😐بی کلاسو بی ادب 


درسته ذات مهمه اما هرچی ادم خوب دورم دیدم گیر بد ذاتا افتادن 



چراااا؟! 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون شاید یکی باید باشه بدارو جمع کنه

🌸🌸🌸🌸اِلٰهْی وَ رَبّی مَن لی غَیْرُکْ🌸🌸🌸🌸         خیلی حرفا داشتم واسه گفتن،واسه نوشتن ولیییی حیف،امان از دست نینی یار😡 این کاربری دست ۴۰ نفره⬅️ یک:منِ دیوانه یِ عصبی🤬 دو: منِ مهربونو دلسوز☺️ سه:منِ نگرانِ استرسی😬 چهار:منِ شوخو خنده رو🤭 پنج:منِ خسته و بیحال😮‍💨 و...🙄🤔🤨  ✅پس اگه تو یه تاپیکی یچی گفتم،تو یه تاپیکِ دیگه یچی دیگه،سعی نکن مُچمو بگیری😏این منم فقط گاهی وقتا بسته به شرایط جویِ تاپیک مودم عوض میشه.همین😘

هميشه اينجوري نيست اين انتخاب ادم هاست

خب وقتی کسیو نشناخته انتخاب کنی همین میشه 


البته تا با یکی نری زیر ی سقف متوجه نمیشی

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ما قیافمون و اعتقاداتمون خیلی شبیه همه اماااااا امان از هیکل  من لاغر دراز چوب خشک اون چهار ...

خدا حفظتون کنه😍😍😍

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

شاید اونا ی چیزایی درون اون آدما میبینن ک تو نمیبینی قرار بود به چشم همه خوب باشیم که همه عاشقمون م ...

اینم هست 

منم یکیم مث همون ادم بداااا هعی 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ما قیافمون و اعتقاداتمون خیلی شبیه همه اماااااا امان از هیکل  من لاغر دراز چوب خشک اون چهار ...

اینجوری قشنگه که من خوشم میاد منو شوهرمم مثل شماییم ولی دیگه من چوب خشک نیستم یکم تَرَم

🌸🌸🌸🌸اِلٰهْی وَ رَبّی مَن لی غَیْرُکْ🌸🌸🌸🌸         خیلی حرفا داشتم واسه گفتن،واسه نوشتن ولیییی حیف،امان از دست نینی یار😡 این کاربری دست ۴۰ نفره⬅️ یک:منِ دیوانه یِ عصبی🤬 دو: منِ مهربونو دلسوز☺️ سه:منِ نگرانِ استرسی😬 چهار:منِ شوخو خنده رو🤭 پنج:منِ خسته و بیحال😮‍💨 و...🙄🤔🤨  ✅پس اگه تو یه تاپیکی یچی گفتم،تو یه تاپیکِ دیگه یچی دیگه،سعی نکن مُچمو بگیری😏این منم فقط گاهی وقتا بسته به شرایط جویِ تاپیک مودم عوض میشه.همین😘

  

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز