2789
عنوان

جای سوختگی

| مشاهده متن کامل بحث + 6799 بازدید | 61 پست
عزیزم وقتی روی زخم سوختگی سفید میشه یعنی عفونت کرده.باید با لیف زبر یا کیسه انقدر بکشی روش تا اون عف ...

من لیف نوزادی گرفتم با اون میکشم هرروز فردا یکم محکم تر میکشم بعد روش الفا میزنم پانسمان میکنم‌  من از روز سوم یا چهارم فک کنم کشیدم تجربه نداشتم متاسفانه. الان که سفیدی داره کم تر میشه جای امید داره؟ 

خوب میشه؟

جاش چروک میشه؟

توروخدا بگو🥲

I'll have a hard days but let's just do it.

بلافاصله ک سفیدیش ک رفت بهش الفا بزن

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من لیف نوزادی گرفتم با اون میکشم هرروز فردا یکم محکم تر میکشم بعد روش الفا میزنم پانسمان میکنم‌ &nbs ...

اره عزیزم.چرا خب نشه .سوختگی فقط فقط رسیدگی زیاد میخواد.ببین شما اهل کجا هستید؟

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍
اره عزیزم.چرا خب نشه .سوختگی فقط فقط رسیدگی زیاد میخواد.ببین شما اهل کجا هستید؟

بخدا دیگ آب شدم تواین دوهفته.. اهوازیم

نمیشه هم بالیف بکشم هم الفا بزنم. اخه دوروزه اینکارو کردم انگار سفیدی داره تیکه تیکه میشه وکمتر میشه

I'll have a hard days but let's just do it.

بخدا دیگ آب شدم تواین دوهفته.. اهوازیم نمیشه هم بالیف بکشم هم الفا بزنم. اخه دوروزه اینکارو کردم ان ...

ببین ما خودمون برای سوختگی وقتی عفونت میکنه .ارد و تو روغن حیوونی تفت میدم بعد میذاریم سرد بشه میذاریم رو زخم روش ی مشما فریزی میکشیم میذاریم ی شب تا صبح بمونه فردا صبح اون روغن و ارد سفیدی رو نرم میکنه از زخم جدا میکنه بعد ک با لیف میشوری راحت راحت جدا میشه چند دفعه این و انجام میدم وقتی ب قرمزی افتاد بهش الفا بزن.میفهممت عزیزم منم پسرم نه ماهش بود کف دستش سوخت خدا کمکت کنه.اگه اون راهم دوست نداشتی امتحان کنی همون کاری ک میکنی خوبه الفا میزنی بعد میشوری خوبه .ولی اون ارد و روغن حیوونی خیلی خوبه

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍
ببین ما خودمون برای سوختگی وقتی عفونت میکنه .ارد و تو روغن حیوونی تفت میدم بعد میذاریم سرد بشه میذار ...

ارد سفید و روغن حیونی ک ازمغازه ها میخریم؟ 

I'll have a hard days but let's just do it.

ارد سفید و روغن حیونی ک ازمغازه ها میخریم؟ 

اره عزیزم ارد و تو روغن حیوونی زیاد تف یده تا ی کم طلایی بشه.بعد بدار سرد بشه بذار رو زخمش

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍
اره عزیزم ارد و تو روغن حیوونی زیاد تف یده تا ی کم طلایی بشه.بعد بدار سرد بشه بذار رو زخمش

تو تابه اول ارد میزارم چند ثانیه بعدش روش روغن میریزم تا یکم طلایی بشه؟ حدود ۵ دقیقه رو شعله کم درسته؟؟

I'll have a hard days but let's just do it.

تو تابه اول ارد میزارم چند ثانیه بعدش روش روغن میریزم تا یکم طلایی بشه؟ حدود ۵ دقیقه رو شعله کم درست ...

اره عزیزم می تونی جفتشو باهم بریزی .مثلا ی قاشق روغن ی قاشق ارد بذار رو حرارت کم یواش یولش تفت بده تا ی ذره رنگ ارد برگرده بعد بذار سرد بشه و استفاده کن

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍
اره عزیزم می تونی جفتشو باهم بریزی .مثلا ی قاشق روغن ی قاشق ارد بذار رو حرارت کم یواش یولش تفت بده ت ...

عزیزم مطمئنی این روش خوبه برا لایه سفید؟ خودت نتیجه شو دیدی؟من فردا شب اینکارو میکنم 

I'll have a hard days but let's just do it.

عزیزم مطمئنی این روش خوبه برا لایه سفید؟ خودت نتیجه شو دیدی؟من فردا شب اینکارو میکنم 

اره عزیزم من خودم استفاده کردم برای دست پسرم .ولی بازم خودت هر چی صلاح می دونی.انشالله ک بحق علی اصغر امام حسین خوب بشه جاش نمونه

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍
اره عزیزم من خودم استفاده کردم برای دست پسرم .ولی بازم خودت هر چی صلاح می دونی.انشالله ک بحق علی اصغ ...

رو دست پسرت لایه سفید اومد یعنی گفتن سوختگیش عمیقه

I'll have a hard days but let's just do it.

اره عزیزم من خودم استفاده کردم برای دست پسرم .ولی بازم خودت هر چی صلاح می دونی.انشالله ک بحق علی اصغ ...

ضرر نداره بالاخره لایه سفیده میخواد چی بشه بیشتر از این.انجام میدم ببینم صبح چطوری میشه

I'll have a hard days but let's just do it.

رو دست پسرت لایه سفید اومد یعنی گفتن سوختگیش عمیقه

نه ب اندازه دست پسر شما

خدا جونم می دونم هوای زندگیمو داری .خدایا خودت پشت و پناه خانوادم باش و عاقبت بخیرشون کن .یا امام زمان پسرهام نذر یاری قیام شما هستن اقا جان🥰😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز