2777
2789
عنوان

ارتودنسی

177 بازدید | 10 پست

بنظرتون تو سن ۳۶ سالگی ارتودنسی کنم دیره؟ سخته؟ 

کسی انجام داده؟

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

سخت ک هست ولی خیلی نتیجش خوبه

مرسی خوشگلم 

چرا نتیجه خوب میشه؟ سخت یعنی دردش بیشتره؟

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ارتودنسی کردم اصلا درد نداشت اصلا هم سخت نبود ولی هرماه باید بری برای معاینه و هزینه اش زیاده وگرنه آخر سر آنقدر روحیه میگیری و خوشگل میشی اونس مهمه من خیلی خوشم نیومد راضی نبودم براکت و سیم رو در بیاره دکتر 

من ارتودنسی کردم اصلا درد نداشت اصلا هم سخت نبود ولی هرماه باید بری برای معاینه و هزینه اش زیاده وگر ...

چندین ساله می‌خوام برم پول نداشتم الان همه جا قسطی می ذارن و من تنبلی میکنم پس چهرم فرق می‌کنه🥺

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

این کیبورد گوشیم قاطی داره ببخشید میگم آنقدر خوشم میومد و دوست داشتم براکت و سیم رو دکتر درنیاره

😍😍

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

من ارتودنسی کردم اصلا درد نداشت اصلا هم سخت نبود ولی هرماه باید بری برای معاینه و هزینه اش زیاده وگر ...

چند سالگی زدی؟ من فاصله داره یکم اومده جلو ولی ن اینکه نتونم لبامو ببندم

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

چندین ساله می‌خوام برم پول نداشتم الان همه جا قسطی می ذارن و من تنبلی میکنم پس چهرم فرق می‌کنه🥺

آره آدم می‌خنده با دندونای صاف خوشش میاد فقط خیلی به دندان هات برس مسواک و نخ دندان و دکتر خوب اینا خیلی مهمن

چند سالگی زدی؟ من فاصله داره یکم اومده جلو ولی ن اینکه نتونم لبامو ببندم

هنوز پشت دندونام سیم داره بعد دوسال(مدتش بسته روند درمان شما داره)که ارتودنسیت رو باز کردن یه سیم به پشت دندونات میزنن چند سالی باید بمونه.انتخابیه روش های دیگه ای هم هست .من بیست و نه سالم هست اصلا جای نگرانی نیست خیلی آسون و راحته هیچ دردی نداره انگاری یه دندان رو سطحی پر میکنی برای من اصلا درد نداشت فقط دکترم خیلی بداخلاق بود به انتخاب دکتر دقت کن

هنوز پشت دندونام سیم داره بعد دوسال(مدتش بسته روند درمان شما داره)که ارتودنسیت رو باز کردن یه سیم به ...

مرسی گلم از راهنمایی و ذوقی ک ایجاد کردی😍🌹

اگر ایران بجز ویرانسرا نیست/من این ویرانسرا را دوست دارم.اگر تاریخ ما افسانه رنگ است/من این افسانهها را دوست دارم.نوای نای ما گر جانگداز است/من این نای و نوا را دوست دارم.اگر آب و هوایش دلنشین نیست/من این آب و هوا را دوست دارم.به شوق خار صحراهای خشکش/من این فرسوده پا را دوست دارممن این دلکش زمین را خواهم از جان/ من این روشن سما را دوست دارم.اگر بر من ز ایرانی رود زور/من این زور آزما را دوست دارم.اگر آلوده دامانید، اگر پاک/من، ای مردم، شما را دوست دارم🌈آبادی و آزادیتو ببینم ایران جذاب و عزیزم❤️🩹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز