مامانم آزمایش داده ، چربیش لب مرز بوده دکتر گفته باید رعایت کنی. حالا میخواد سرخ کن بخره از اینا که بدون روغن کار میکنن. به نظرتون کاربردیه؟ چه مارک و مدلی پیشنهاد میدین؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نوشته فیلپس اصل.بعد رو دستگاه نوشته مولینکس😤😤😤😤😤😤😤😤
عزیزم اینا ازاین روغنی قدیمی ها هست که روغن زیاد میخواست... این بدون روغن ها دقت کنی دستگیره سبدش پایینه... چرا؟ چون بالاش المنت هست و فن .. هوای گرم المنت رو با سرعت بالا به واسطه فن از بالا و پایین به مواد مورد نظر میخوره و سرخ میکنه... اما این قدیمی ها دستگیره سبدش بالاست چون تو روغن باید غوطه ور بشه... آره اشتباه هم آگهی زده بنده خدا