2777
2789
عنوان

شکم درد حاملگی

843 بازدید | 21 پست

باسلام من از اول حاملگی زیر شکمم در میکنه درد هام حدود ۵ ثانیه یا ۷ ثانیه طول میکشه بعد قطع میشه بعد یه ساعت یا ۲ ساعت دوباره میاد میره عین سوزن و عین دردای پریودی که انگار خدانکرده الان پریود میشم اونجوری اون دردها عادیه یا باید اورژانس مراجعه کنم ؟

به دکتر رفته بودم گفت تو سونگرافی خداروشکر همه چی نرماله منم یادم رفت شکم دردمو بپرسم اطرافیانم هم میترسونن لطفا راهنماییم کنین 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اونا طبیعیه اما اگه طولانی شد و فاصلشون خیلی کم شد حتما باید بری دکتر ولی اگه نه با تغییر پوزیشن و اینا دردت ساکت میشه عادیه

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰

منم لاردارم هفته هاب اولمه چک کنین ببین تاریخ پریودته یا نه من دو روز پیش همینطور بودم چک کردم دیدم دقیقا تاریخ پریودم زیر دلم غروبا درد میگرفت الانم که ویار شدید دارم هیچی نمیتونم بخورم منم عصبی شدم دیگه 😭😭😭😭

نگران نباش ولی بهتره اورژانسی مراجعه کنی ولی بستگی داره چند هفته هستی 

همه ی ما یک انشرلی درون داریم مه برای تک تک ارزوهایش پوستش کنده شده ولی از خود راضی هست🤗

منم درد داره البته من لاغرم از دکترم پرسیدم گفت چن جنین داره رشد میکنه شکمت بزرگ تر میشه به عضله هات فشار میاد دردش عادیه 

خدا جونم خیلی دل تنگ روزهایم ک اصلا قدرشونو ندونستم بیرون رفتنهای بی دغ دغه دورهمی های دوستانه اخ چه روز های داشتم هرروزم تنوع بود ولی متاهلی ک فک میکردم خیلی خوب میشه دقیقآ بر عکس شد ن تفریحی ن بیرون رفتنی خستم دل تنگ مجردیم😭😭😭

من شیندن اگه درد شدید داشته باشی  من خواهر شوهرم یخ سقط داشته و کسایی که خون ریزی میکنن شیاف مصرف میکنن پروژسترون شنیدم هیچ ضرری برای بچه نداره جای بچه رو هم سفت میکنه امااا بازم میگم حتما عصر که شد یه زنگ بزن دکترت مشاوره بگیر  

من ااز تهوع و ویار شدید و دل درد رفتم اورژانس منو صد جافرستادن اینقدر از اینور اونور بیمارستان راه رفتم که چیزی ازم نموند اخرم دست از پا دراز تر برگشتم خونه 

منم درد داره البته من لاغرم از دکترم پرسیدم گفت چن جنین داره رشد میکنه شکمت بزرگ تر میشه به عضله هات ...

میگم شما ها غذا چی میخورین من هیچی نمیتونم بخورم 😓بعد چیزی هم که نخورم میزنم به تهوع و حال بد چون معدمم مشکل داره 

میگم شما ها غذا چی میخورین من هیچی نمیتونم بخورم 😓بعد چیزی هم که نخورم میزنم به تهوع و حال بد چون م ...

چند هفته ای . من همه چیزی میخورم متاسفآ الان دیابت دارم نباید برنج و..خیلی چیزای ک دوست داشتم بخورم. اگه معده درد داری برو بپیش دکترت برات دارو مینویس دیگه میتونی هرچی دوست داری بخوری

خدا جونم خیلی دل تنگ روزهایم ک اصلا قدرشونو ندونستم بیرون رفتنهای بی دغ دغه دورهمی های دوستانه اخ چه روز های داشتم هرروزم تنوع بود ولی متاهلی ک فک میکردم خیلی خوب میشه دقیقآ بر عکس شد ن تفریحی ن بیرون رفتنی خستم دل تنگ مجردیم😭😭😭

من شیندن اگه درد شدید داشته باشی  من خواهر شوهرم یخ سقط داشته و کسایی که خون ریزی میکنن شیاف مص ...

پیش متخصص زنان برو بیمارستان اصلا توجه نمیکنن . 

خدا جونم خیلی دل تنگ روزهایم ک اصلا قدرشونو ندونستم بیرون رفتنهای بی دغ دغه دورهمی های دوستانه اخ چه روز های داشتم هرروزم تنوع بود ولی متاهلی ک فک میکردم خیلی خوب میشه دقیقآ بر عکس شد ن تفریحی ن بیرون رفتنی خستم دل تنگ مجردیم😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز