من شیندن اگه درد شدید داشته باشی من خواهر شوهرم یخ سقط داشته و کسایی که خون ریزی میکنن شیاف مصرف میکنن پروژسترون شنیدم هیچ ضرری برای بچه نداره جای بچه رو هم سفت میکنه امااا بازم میگم حتما عصر که شد یه زنگ بزن دکترت مشاوره بگیر
من ااز تهوع و ویار شدید و دل درد رفتم اورژانس منو صد جافرستادن اینقدر از اینور اونور بیمارستان راه رفتم که چیزی ازم نموند اخرم دست از پا دراز تر برگشتم خونه