2777
2789
عنوان

به دادم برسید

286 بازدید | 16 پست

دیشب کللاااا یادم رف قرص ال دی بخورم ک همون شب لعنتی رابطه داشتیم الااان بیدار شدم یادم افتاد چگار کنم؟؟؟؟ 

سرچ کردم نوشته ۴تاقرص باید بخورم

I'll have a hard days but let's just do it.

قرص اورژانسی بخور

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم دوتا الان بخور  و دوتای دیگه بعده ۱۲ساعت یا هم اورژانسی نگران نباش😘

جدی؟ اخه سرچ کردم نوشته ۴ تا الان و ۴تا بعد از ۱۲ ساعت

I'll have a hard days but let's just do it.

با همین لعنتی باردار شدم 🤒🤒

اون از بدشانسیته 😂

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
ندارم

بخر

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
جدی؟ اخه سرچ کردم نوشته ۴ تا الان و ۴تا بعد از ۱۲ ساعت

خواهره من ۴تاالان بخوری به فنامیری من خودم یدون که میخورم کلا حالم بدمیشه 

دوتا الان دوتا دوازده ساعت بعد اوکیه

شکرنور که اینقدر خوشبختم🕸️🍓

خواهره من ۴تاالان بخوری به فنامیری من خودم یدون که میخورم کلا حالم بدمیشه  دوتا الان دوتا دواز ...

ولش ۴ تا خوردم فققططط باردار نشمممم هر چیزی ک بخواد بشه

I'll have a hard days but let's just do it.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش