nalidddd مدیر استارتر عضویت: 1401/12/07 تعداد پست: 177 عنوان عمل بینی 8 بازدید | 0 پست سلام به همگی .دوستان من نزدیک به هفت ماه بینیمو عمل کردم.یه ورم یک طرفه مزخرف داره که هیچ.خیلی کج نشون میده که هیچ. اصلا از نیم رخ کوتاه نیست 3/5 سانته.به نظرتون ورمش خوب شه ممکنه که یکم کوتاه شه. بینیم گوشتی بود 1401/12/08 | 00:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب