ariana_mhm مدیر استارتر عضویت: 1401/07/28 تعداد پست: 46 عنوان بیاینننن 36 بازدید | 3 پست سلام بچه ها لطفاااا اگه کسی میدونه معنی این حکایت سعدی رو بگه.دزدی گدایی را گفت: شرم نداری که دست از برای جوی سیم پیش هر لئیم دراز میکنی؟گفت:دست دراز از پی یک حبه سیمبه که ببرند به دانگی و نیم 1401/12/07 | 15:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کاربربیخطر عضویت: 1401/09/19 تعداد پست: 771 فک نکنم😂 😅 آخه میگه دست دراز کنم واس ی حبه فلانه بهتره تا ...