2777
2789

نودل

خود را ضعیف و کم ندان 💕 تنها در این عالم ندان تو شاهکار خالقی 💎 تحقیر را باور نکنبر روی بوم زندگی 👩🏻🎨هر چیز میخواهی بکش🌱 زیبا و زشتش پای توست🪷تقبیح را باور نکن⛔ تصویر اگر زیبا نبود💔 نقاش خوبی نیستی 😔 از نو دوباره رسم کن 📝تقدیر را باور نکن⛔ خالق تو را شاد آفرید💃🏻آزاد آزاد افرید🧚🏻♂️ پرواز کن تا آرزو 🦋 زنجیر را باور نکن⛔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچکدوم

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       

قطعا نیمرو

فقط 16 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

انقد بدم میاد یه ساعت تایپ میکنم، جواب نمیدید!🤨🫩لایک نکن جون هرکی دوست داری!😵‍💫 نره غولا هم درخواست ندن🤬🤢. [ هول و... کیست!؟ کسی که نوشتی درخواست نده ولی اینکارو میکنه. درخواستت رو رد میکنم ولی قبلش ده تا فحش نثارت کردم.] هرجا نظر دادم که مخالف نظر شما بود لازم نیست واکنش نشون بدی. بپذیر که همه مطابق میل شما فکر نمیکنند.

نیمرو

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)

نودل

خدای مهربونم خودت کمک کن هر چه زودتر ویزای بابام بیاد،خداجونم آرامش و محبت رو به زندگی خواهرم برگردون،خدای مهربونم کمک کن من یه پراید بخرم،خدای خوبم خودت کمک کن  من معلم بشم،ممنون میشم برا امضام یه صلوات بفرستی مهربونم❤️❤️

واقعا نودل حالت تهوع بیشترمیاره تا سیرکننده واقعابذمزس

هروقت دلت گرفت بشین باآب حرف بزن باسنگ حرف بزن روکاغذبنویس بسوزون ولی به کسی اعتمادنکن زخم هاتونوبه کسی نشون ندید این جماعت نمکدان به دست منتظرن،،،،،مرهم‌شدن پیشکش،،،منتظرن هیزم درونت شن😔اینجادنیای پلیدی هاست.جای که درد دلت را علیه ت استفاده میکنن.رفیقم گفتن حرف دلت خیانت به خودته این امضابمونه به یادگار.راز دلتوبه کسی نگوبزار🫀بمونه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز