2777
2789
عنوان

دومین شب جدایی

487 بازدید | 31 پست

دومین شبی هست که با میل خودش تو اتاقش میخوابه و من دارم بال بال میزنم برای صدای نفس هاش...

فرشته خواب و برچسب جواب داد از ذوق فرشته خواب رفت خوابید تو اتاقش دوباره

من چه کنم با بی خوابی...

البته هنوز عادت نکرده بچه ای که ده یازده ساعت میخوابید دیشب ۷ ساعت و نیم خوابید ظهرم نخوابید....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ک نتونستم از خودم جداش کنم خودش هی میگه میخوام تو اتاقم بخوابم من نمیذارم کنارم نباشه خوابم نمیبر ...

مجبورم دومی داره میاد اگه مثل خودش باشه شب بیداری های وحشتناکی در انتظارمه گناه داره بخواد بدخواب بشه

وای منم ک بهش فک میکنم باید کم کم گلمو از خودم جدا کنم قلبم میگیره..

فقط 16 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

انقد بدم میاد یه ساعت تایپ میکنم، جواب نمیدید!🤨🫩لایک نکن جون هرکی دوست داری!😵‍💫 نره غولا هم درخواست ندن🤬🤢. [ هول و... کیست!؟ کسی که نوشتی درخواست نده ولی اینکارو میکنه. درخواستت رو رد میکنم ولی قبلش ده تا فحش نثارت کردم.] هرجا نظر دادم که مخالف نظر شما بود لازم نیست واکنش نشون بدی. بپذیر که همه مطابق میل شما فکر نمیکنند.

من ک نتونستم از خودم جداش کنم خودش هی میگه میخوام تو اتاقم بخوابم من نمیذارم کنارم نباشه خوابم نمیبر ...

وای مثه من 

چیزی را که برای خودمیپسندی برای دیگران هم بپسند،چیزی را که برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند،اینجوری دنیا بهشت میشه.

من از یک سالگی تو تخت خودش خوابوندم

خودمون رو زمین میخوابیدیم تو اتاقش

دو سالگی دیگه تنهاست تو اتاق

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    

منم پسرم یکم شبا خروپف میکنه هی به شوهرم غر میزدم میرفتم زیر سرشو درست میکردم هی جابجاش میکردم


یه شب خونه مادرشوهرم موند باهام نیومد خونه


وااای مگه شب خوابم میبرد صداش نمیومد داشتم دیوونه میشدم😂😂😂

یه مامان بابا با موهای موج دار معمولی🤨این مامان بابا یه روز فکرشم نمیکردن♦️یه پسر با موهای خیلی صاف و لخت ♦️ و یه ♦️دختر تپلی با موهای خیلی فرفری ♦️داشته باشن😍😂من و همسرم وصیت کردیم که بعد از فوتمون اموالمون به صورت مساوی بین دختر و پسرمون تقسیم شه،دختر مو فرفریه من باید بدونه هیچوقت سهم کمتری از داداشش نداره♥️من یک مادرم🤱هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را ،تا بدانم لبخند کودکانه اتان می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد🌿من نه بهشت میخواهم نه اسمان و نه زمین🌍بهشت من زمین من و زندگیم نفس های ارام کودکی شماست،من هیچ نمی خواهم،دست کودکیتان را میگیرم تا شمارا به فرداهای زیبایتان برسانم👩‍👧‍👦این رسالت وتکلیف من است وهیچ منتی از من بر شما وارد نیست، من با اختیار خود و عشق شما را به این دنیا خوانده ام❤❤از سال ۹۴ پیشتون تو سایتم،داستان زندگیم چن روزی پربازدید بود،همونم که کلی بهتون میگفتم دعا کنید خدا بهم یه دختر بده یادتونه؟🌼وبه آرزوم رسیدم😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم معدل

miss__royaaa | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792