دوستان لطفا سوال نپرسید فقط واسه اسی جواب میدم
گلم من فقط حسمو میگم شاید اشتباه باشه شایدم درست ولی همیشه توکلت به خدا باشه
چندماه دیگه کلا بیخیالت میشه به سال نمیکشه
و اینکه تو زندگیت یه سری مشکلات داری که زمان میخواد و تلاش تا حل بشه
خیلی درد و دل و حرف داخل دلت داری دلت پره اما سعی کن با کسی درد و دل نکنی