2777
2789

حس ششم اومد جواب منو بده تروخدا 

روحه من چند وقتیه مرده..💔                                     دختر آرمی :)💜، در حال خوندن زبان کره ای✨🇰🇷 وکیل آینده⚖️، کیدرامری که عاشق گل شیطان و زیبایی حقیقیه 🌈اولین باری که دیدمت فک نمیکردم قراره اینجوری دوست داشته باشم اما تو منو رها کردی تو اوج دلتنگی تو اوج دوس داشتن شاید ندونی ولی تو همیشه جزو بهترین های قلبم بودی و هیشکی هیچ جوره نتونست جاتو بگیره با تموم بدیات بازم من پشت تو بودم اما تو اینو ندیدی نفهمیدی رفتی و با سیلی از خاطرات تنهام گذاشتی و دوباره برگشتی؟ برگشتی که چیو درست کنی؟! برگشتی که دوباره یادم بیاد چی به سر قلبم اومد قلبمو انگار یه چند صد نفری با هم زیر دست و پا لهش کردن اینجوری نبودا قلبم.. تو اینجوریش کردی تویی که گفتی هیچ وقت منو رها نمیکنی غمش خیلی زیاده ها ولی تو نمیفهمی :) قلب من تازه داشت حس عاشق شدن تجربه میکرد تازه داشت میفهمید عشق یعنی چی ولی تو خرابش کردی هیچ وقت تو هیچ زمانی یادم نمیره کاری که تو با من کردی کافر با من نکرد میدونم زمانی میرسه که توام مثل من این حس و حال بهت دست میده اما دیگ خیلی دیره اون روز دیگ من نیستم و میتونی با خیال راحت بری دریغ از اینکه چقد دوست داشتم و تو هیچ وقت اینو نفهمیدی و اما من موندم و افکار بی پایان فهمیده نشده و یه افسردگی و حس اضافی بودن و پوچی که تو دادی بهم..❤‍🩹🙂 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان لطفا سوال نپرسید فقط واسه اسی جواب میدم

گلم من فقط حسمو میگم شاید اشتباه باشه شایدم درست ولی همیشه توکلت به خدا باشه 

چندماه دیگه کلا بیخیالت میشه به سال نمیکشه

و اینکه تو زندگیت یه سری مشکلات داری که زمان میخواد و تلاش تا حل بشه

خیلی درد و دل و حرف داخل دلت داری دلت پره اما سعی کن با کسی درد و دل نکنی

یه دختر شمالی هستم که مشهد زندگی میکنه😁 درحال حاضر پشت کنکوری هستم دعاکنید پزشکی قبول بشم💔🙂اگه امضامو خوندی واسه حال روحیم و حل شدن مشکلاتم یه صلوات مهمونم کن😓❤🌺💐
دوستان لطفا سوال نپرسید فقط واسه اسی جواب میدم گلم من فقط حسمو میگم شاید اشتباه باشه شایدم درست ولی ...

دختر شمالی هستی منم شمالیم. بهم بگو کی حامله میشم. اگه ممکنه. اسمم فتانه. آرزو دارم بچه دار بشم. اگه حامله بشم بچم چیمیشه و حاملگی راحتی دارم یا سخت

* چو تخته پاره بر موج، رها رها رها من *
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز