دلم گرفته از خودم
از زندگی ک واسه خودم ساختم
از جهنمی ک خودمو انداختم توش
خیلی خستممم خیلی
دیگه چیکار کنم
چرا هر کاری میکنم نمیشه
چراااا
چرا از در و دیوار واسم میباره
چرا ادم نمیشم
چرا دستمو نمیگیری خدااا
چرا دوس نداری ب هدفم برسم
مگ خودت نبودی ک معجزه کردی و منو توی این راه قرار دادی
حالا تنهام گذاشتی؟💔🥺
شدی رفیق نیمه راه منو وا این همه بدبختی ولم کردییی
اخه چرااا
چرا این کارو باهام میکنی
منو ول کردی توی این راه ک با چشمای خودم بدبخت شدنمو ببینم
زجر کشیدنمو ببینم شکستنمو تحقیر شدنمو ببینم
خوشت میاد منو اینطوری ببینی
چرااا اخه
میشه دستمو بگیریییییی
میشه فقط ی کوچولو نگام کنی ببینی تو چ حالیم
میشه منو برگردونی ب اون ادم سابقی ک بودم
میشه کمکم کنی
اخه من بی کس غیر تو کیووو دارم
چراااهمش سنگ میندازی جلو پاممم
این همه تلاشی ک مامان بابام واسم میکننو نمیبینی
خیلی گناه دارن
نذار ارزو ب دل بمونن
نذار شرمندشون بشم
خیلی دلم میسوزه ب حال شون
دلم شکستههه
فقط منو نجاتم بده از این وضع فقط همینن😭😭🥺💔🖤