2777
2789
عنوان

در مسیر زیرکی

103 بازدید | 1 پست

امروز پدرشوهرم زنگ زد احوال پرسی کرد . حواسم نبود پسر جاری بزرگ و پرسیدم اونجاست یا نه . آخه بعد مدرسه می‌ره خونه پدر شوهرم چون نزدیک ه. اونم گفت نه نیومده و رفته خونه خودشون و پدر مادر جاری اونجان و از این حرفا . این و نباید می پرسیدم .چون به قول بانو آرتمیس درباره دیگران چیزی نپرس از کسی . از خودم شاکی م که پسرفت کردم ... باید بیشتر حواسم جمع باشه.

انقد به خودت سخت نگیر.

نباید همیشه باید همه ی این حرفا نشان‌دهنده ی کمال گراییه مگر میشه آدم هیچوقت در مورد کسی نپرسه. این عالیه که داری رو خودت کار میکنی اما مراقب باش زیاده روی نکنی و مدام خودتو سرزنش نکنی که از هرچی ارتباطه زده بشی‌.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز