امروز پدرشوهرم زنگ زد احوال پرسی کرد . حواسم نبود پسر جاری بزرگ و پرسیدم اونجاست یا نه . آخه بعد مدرسه میره خونه پدر شوهرم چون نزدیک ه. اونم گفت نه نیومده و رفته خونه خودشون و پدر مادر جاری اونجان و از این حرفا . این و نباید می پرسیدم .چون به قول بانو آرتمیس درباره دیگران چیزی نپرس از کسی . از خودم شاکی م که پسرفت کردم ... باید بیشتر حواسم جمع باشه.