2777
2789
عنوان

مانتو کتی

316 بازدید | 16 پست

آخه چیه مد کردن همه جای آدم میزنه بیرون آدم میخواد بشینه یا بلند شه باید از صد جا مواظب باشه باسن اش نزنه بیرون ولی مدل هاشون خیلی نازه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

خب یه مانتو دیگه بپوشین 

من که خودم اگه کتی یه کوچولو بلند پیدا کنم میگیرم ، چون قدم بلنده ، دوست دارم زیر باسن باشه 

خدایا شکرت بخاطر همه ی چیزهایی که داریم و برامون عادی شده 🤲🙏بزرگترین خواسته ی تو ، کوچکترین اجابت از طرف خداست ⁦♥️⁩

هر چی مد میشه رو نباید بخریم‌که

وَلاَ تَقْتُلُواْ أَوْلادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلاقٍ نَّحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَإِیَّاکُم إنَّ قَتْلَهُمْ کَانَ خِطْءًا کَبیرًا🌺و فرزندان خود را از ترس تنگدستی نکُشید[که]ما به آنان و شما روزی می دهیم; به راستی کشتن آنها گناهی بزرگ است.     سوره مبارکه أسراء آیه۳۱.       امضام از اول عضویتم همراهمه❤️ خیلی دوستش دارم. امیدوارم بتونم با یادآوری دائمش جون جوجه کوچولوها رو نجات بدم☘️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب یه مانتو دیگه بپوشین  من که خودم اگه کتی یه کوچولو بلند پیدا کنم میگیرم ، چون قدم بلنده ، د ...

به درد نمیخورن که بلندها شون من لاغرم خیلی بهم گشاد میشه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
منک‌نمیخرم اک بلند باشه میخرم خوشم نمیاد ملت نیگام کننن

منم همینطور... البته مادر دو تا دختر هستم و به نظرم اصلا زشته یه خانمی در جایگاه من کت بپوشه

دخترای قشنگم دوستتون دارم... هر چی آرزوی خوبه مال شماها🥰🥰 دوستان برای آرامش و سلامتی مادر عزیزم صلوات بفرستین. مادرم خیلی سختی کشیده💔💔 

حالا هوا گرم بشه هم نمیشه که پوشید فقط دوماه بهار وپاییز مبشه پوشید

خدایا پناه برتو .....عاشقتم                             💙  وزن فعلی ۷۵.۵۰۰....هدف اول تا عید۷۲.....وزن هدف دوم  ۶۵💙توکل برخدا 
من مانتو کتی بلند گرفتم خیلی راحته،بالای زانو هست اما پوشش خوبه

قدتت بلنده؟

من بلند و لاغرم یعنی عید پدرم در میاد شونه هم ندارم هیچی بهم نمیاد

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
آفرین زدی تو خال 😀😀

من وقتی دبیرستان بودم مد شده بود داشتم تجربشو دارم😂😂

خدایا پناه برتو .....عاشقتم                             💙  وزن فعلی ۷۵.۵۰۰....هدف اول تا عید۷۲.....وزن هدف دوم  ۶۵💙توکل برخدا 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز