2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کل پیشونی هم ۶۵۰ میگیره....حتما یه دکتره خوب برو ...برای من خیلی خوب شده دوستم منو دید رفت زد جای دیگه خیلی زشت شده بنده خدا ..انقد دم ابروهاشو برد بالا شبیه شیطان شده

۲۵۰  تهرانم البته

چه ارزون من چند ساله میزنم ولی چند سال پیش هم قیمتا این نبود اولین بار ۳۰۰ زدم کجا زدی خدا وکیلی🙄

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
کل پیشونی هم ۶۵۰ میگیره....حتما یه دکتره خوب برو ...برای من خیلی خوب شده دوستم منو دید رفت زد جای دی ...

چقدر خوب میگیره!

اره دم ابرو میره بالا خیلی افتضاحه

چقدر خوب میگیره! اره دم ابرو میره بالا خیلی افتضاحه

خودت نخوای که نمیبره بالا من چون پلکم یکم افتاده شده یذره میگم بره بالا البته این سری کشیده شده به جای بالا بهتره

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
چه ارزون من چند ساله میزنم ولی چند سال پیش هم قیمتا این نبود اولین بار ۳۰۰ زدم کجا زدی خدا وکیلی🙄



اتفاقا امروز هم رفتم زیر چشمم بوتاکس کرد ۱۰۰ ت گرفت

انتقام سرش شلوغه ۱۰ تا دستیار داره

اشرفی اصفهانی سمت پونک تقریبا

اتفاقا امروز هم رفتم زیر چشمم بوتاکس کرد ۱۰۰ ت گرفت انتقام سرش شلوغه ۱۰ تا دستیار داره اشرفی اصفها ...

ادرس میدی ؟کدوم دکتر ؟

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز