موقع فوت کردن اقوام برادرشوهرم من هم زنگ زدم هم به خودش هم زنش تسلیت گفتم شام غریبان هم رفتم خونه شون. موقع دفن و سوم هم رفتم . هر پنجشنبه هم نشستنی رفتم . بعد اقوام پدری من فوت کرده الان سه روزه . نه زنش نه خودش یه زنگ تسلیت نزدن. چند بار هم برای موارد دیگه زنگ زدن ولی به روی خودشون نیاوردن. منم چیزی نگفتم چون اونا سطح ادب خودشونو نشون میدن. ولی به همسرم گفتم که جریان اینه . از طرفی من پریودم مسجد ختم چهلم همون اقوام برادرشوهرم نمی تونستم برم زنگ زدم به جاری که مسجد ه یا حسینیه که گفت مسجده. منم گفتم پریودم و اینا .بعد همسرم گفت که سر خاک برو منم گفتم سر خاک چرا احترام به خود من چیه پس؟ اونا یه زنگ به من نزدن . رفتن من نشون میده که من بی ارزش م .نظر شما چیه؟