2777
2789
عنوان

دخترکم.....

23 بازدید | 5 پست

دخترکم برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی کسی که باعث گریه ات میشود پاک کن.
دخترکم به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی دخترکم تو زیباترینی همیشه با این باور زندگی کن خودت را فراموش نکن شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد اما به یاد داشته باش کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند دخترک من هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست اشتباه که کردی برخیز اشکالی ندارد بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی کسی که ذره ای شعور داشته باشد خاص بودنت را در می یابد زمستان است زیاد میشنوی هوا دو نفره است!! به درک که دو نفره است تنها قدم زدن دنیای دیگری دارد دخترکم شاید شاهزاده را همه بشناسند اما باور داشته باش برای پدرت تو ملکه هستی . گریه کرده ای؟ رنج کشیده ای؟ سرت کلاه رفت؟ اذیتت کرده اند؟ عیبی ندارد نگذار تکرار شود گاهی تکرار یک درد دردناک تر است!!! احساس تو با ارزش است خرج هر کسی نکن از تمام مردهایی که میبینی و متلک نثارت میکننداز تمام مردان این شهر ممنون باش ممنون باش که هر روز لطافت تو را،ظرافت تو را، زیبایت را یادآور میشوند تو قدرتمندی که با تمام ضعیف بودنت در برابرت ناتوانند آری ناتوانند دخترکم تو با ارزشترین موجود زمین هستی
خدایا خیلی دوست دارم شکرت❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز