سلام
من با پسر عمم عقد کردم یکسال میشه وضعیت مالی خیلی خوبی ندارن از اول قرارمون این بود بریم ماه عسل
حالا میخوایم قبلش یه مهمونی بگیریم برای اقوام درجه یک
یکی از فامیلای پدر شوهرم که از قضا دایی دامادش هم میشه فوت کرده یک هفته ای میشه، بعد دامادش برادر زاده پدر شوهرم هم میشه
حالا میگن ما نمیتونیم همون مهمونی رو هم بگیریم باید تا بعد چهلم صبر کنید
همسرم هم مرخصی نداره از اون ور 3 فروردین ماه رمضان شروع میشه
منم کلا به سیم آخر زدم😣😣
میخوام بگم همون مهمونی رو هم نمخوام دیگه همینطوری بریم ماه عسل
به نظرتون کارم درسته؟چون مطمئنم برای همون مهمونی هم خانواده اش حمایتش نمیکنن