2777
2789
عنوان

تست بی بی چک

216 بازدید | 22 پست

باسلام من ۳ روز از پریودم گذشته روز پریودم دو روز خیلی جزعی لکه اومد بعدش قطع شد الان ترشحات آبکی و سفید دارم زیر شکمم هم درد میکنه کمر درد هم دارم بی بی چک بزنم جواب درست میده؟

بزن عزیزم‌🙂خبرشو بده

من... کو؟  مرا خبرنیست،، اگر مرا دیدی سلام برسان💔 سخته مامانتو و بچتو تو فاصله چهل روز از دست بدی... اگه تونستی واسه مامانم یه فاتحه بخون🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عفونت داری بعد پریودی یعنی جداشدن دیواره ی رحم به همراه تخمک ناامیدی که درانتظار ورود اسپرم بوده😩

وقتی تخمکی نداری دقیقا واسه چی میخوای بی بی بزنی🙄

بعدم فرض که بلافاصله بعد پاک شدنت تخمک ازاد شده و لانه گذاری هم انجام شده شما اسپرم هم به دست تخمک رسوندی عزیزم ماکروویو نیس که یه روز حامله شی دوسه هفته زمان میبره تا اون تخمک بشه جنین و این داستانا

برام دعا کنین مثبت بشه قلبم اونقدر میتپه استرسم گرفتم بخدا از هیجان و ترس نمیتونم وایسدم 

عزیزم منم مثلِ شما من که باردارنیستم ایشالا شما باشی ماروهم خوشحال کنی

من... کو؟  مرا خبرنیست،، اگر مرا دیدی سلام برسان💔 سخته مامانتو و بچتو تو فاصله چهل روز از دست بدی... اگه تونستی واسه مامانم یه فاتحه بخون🙏🙏
عفونت داری بعد پریودی یعنی جداشدن دیواره ی رحم به همراه تخمک ناامیدی که درانتظار ورود اسپرم بوده😩 ...

فکر کنم منظورش از موعدش گذشته. پریود نشده هنوز

کاش روزی بیاد که حال دل همه خوب باشه
عفونت داری بعد پریودی یعنی جداشدن دیواره ی رحم به همراه تخمک ناامیدی که درانتظار ورود اسپرم بوده😩 ...

شاید اون لکه ها لانه گزینی بوده 

من... کو؟  مرا خبرنیست،، اگر مرا دیدی سلام برسان💔 سخته مامانتو و بچتو تو فاصله چهل روز از دست بدی... اگه تونستی واسه مامانم یه فاتحه بخون🙏🙏
عفونت داری بعد پریودی یعنی جداشدن دیواره ی رحم به همراه تخمک ناامیدی که درانتظار ورود اسپرم بوده😩 ...

خانومی من این ماه  دکتر رفته بودم گفت تخمک غالب داری اقدام کن منم اقدام کردم

عفونت داری بعد پریودی یعنی جداشدن دیواره ی رحم به همراه تخمک ناامیدی که درانتظار ورود اسپرم بوده😩 ...

الان من ۱۵ روز از تخمک گذاریم میگذره شایدم بیشتر الان من تاخیر دارم خونریزیم نشده فقط دو سه قطره لک که شبیه شیره بوده 

فکر کنم منظورش از موعدش گذشته. پریود نشده هنوز

فک کنم ایشون اشتباهی متوجه شدن که من از تموم شدن پریودم گذشته😂😂 

من از موعودم گذشته یعنی ۳۳ روز گذشته

الان من ۱۵ روز از تخمک گذاریم میگذره شایدم بیشتر الان من تاخیر دارم خونریزیم نشده فقط دو سه قطره لک ...

بی بی چک بزن دیگه🤒

من... کو؟  مرا خبرنیست،، اگر مرا دیدی سلام برسان💔 سخته مامانتو و بچتو تو فاصله چهل روز از دست بدی... اگه تونستی واسه مامانم یه فاتحه بخون🙏🙏
فک کنم ایشون اشتباهی متوجه شدن که من از تموم شدن پریودم گذشته😂😂  من از موعودم گذشته یعنی ۳۳ ...

آره اشتباه متوجه شده . منم از موعدم گذشته فقط امیدم خداست. ان شاءالله هر دومون باردار باشیم

کاش روزی بیاد که حال دل همه خوب باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز