هانی9498 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 2730 عنوان فلافل... 51 بازدید | 4 پست سلام دوستان من الان نخود بریزم تو آب برا امشب میشه فلافل درست کنم یا باید خیس بخوره 1401/12/03 | 17:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ــchocolateـorangeــ عضویت: 1397/09/06 تعداد پست: 23257 عزیزم حداقل۲۴ساعت باید خیس بخوره،خیلی نفاخه جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..