peach_blossom مدیر استارتر عضویت: 1401/09/25 تعداد پست: 209 عنوان بستن روسری 182 بازدید | 6 پست سلام به خانوم های شیک پوش نی نی سایتی سوالبرای فیکس کردن گوشه روسری روی شونه یا سر از سوزن ته گرد استفاده میکنن یا گیره مخصوصی داره؟؟؟ممنون از جواب شما دوستان❤️ 1401/12/03 | 00:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کیس0کیس عضویت: 1400/11/30 تعداد پست: 7335 من از سوزن ته گرد استفاده میکنم بقیه رو نمیدونم میشه برا تو دلیم یه صلوات بفرستی که سالم بیاد تو بغلم❤️امیدوارم این حس نصیب همه منتظرا بشه و شمایی که این متن رو میخونی به خواستت برسی
peach_blossom مدیر استارتر عضویت: 1401/09/25 تعداد پست: 209 به منم بگید خواهشا🥲 دوستان اگه جواب دادند لایکت میکنم
peach_blossom مدیر استارتر عضویت: 1401/09/25 تعداد پست: 209 من از سوزن ته گرد استفاده میکنم بقیه رو نمیدونم خوب وایمیسته ؟
کیس0کیس عضویت: 1400/11/30 تعداد پست: 7335 خوب وایمیسته ؟ اره مشکلی ندارم باهاش میشه برا تو دلیم یه صلوات بفرستی که سالم بیاد تو بغلم❤️امیدوارم این حس نصیب همه منتظرا بشه و شمایی که این متن رو میخونی به خواستت برسی