توی دانشگاه خیلی احساس تنهایی میکنم امروز هوا ابری بود، دو نفره🫠 کاش منم یکیو داشتم اینقدر تنها نبودم بعد ما کلی وسیله داریم امروز کیفم سنگین بود ارزو داشتم حداقل یکی کمکم میکرد🥲 ولی هیچکسو نداارم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
تو دانشگاه دوس پسر داشته باشی خیلی خزه همه یه جوری نگات میکنن منم تنهام ولی بهتر اینکه بقیه بچه ها هی انشگت بگیرن سمتت بگن این زید فلانیه بعد مث بمب میترکه تو دانشگاه
این حس طبیعی هست میاد سراغه ادم زودم از بین میره اونقدرام رمانتیک نیستا رل داشتن دردسر داره همیشه باید چکش کنی یهو خیانت نکنه یا حواست باشه فلان موقعیتا بهت تبریک بگه یا اصرارش کنی بیاد خواستگاریت از این دید به سینگلی نگاه کن که این جیزا نداره😂😂
همه ی ما یک انشرلی درون داریم مه برای تک تک ارزوهایش پوستش کنده شده ولی از خود راضی هست🤗