2777
2789
عنوان

دانشجوها بیاین🫠

175 بازدید | 24 پست

توی دانشگاه دوست پس.ر دارین یا نه؟

توی دانشگاه خیلی احساس تنهایی میکنم 
امروز هوا ابری بود، دو نفره🫠
کاش منم یکیو داشتم اینقدر تنها نبودم 
بعد ما کلی وسیله داریم امروز کیفم سنگین بود ارزو داشتم حداقل یکی کمکم میکرد🥲
ولی هیچکسو نداارم


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو دانشگاه دوس پسر داشته باشی خیلی خزه همه یه جوری نگات میکنن منم تنهام ولی بهتر اینکه بقیه بچه ها هی انشگت بگیرن سمتت بگن این زید فلانیه بعد مث بمب میترکه تو دانشگاه 

هی خواهر من 9ترم گذشت هیچ غلطی نکردم 

این حس طبیعی هست میاد سراغه ادم زودم از بین میره اونقدرام رمانتیک نیستا رل داشتن دردسر داره همیشه باید چکش کنی یهو خیانت نکنه یا حواست باشه فلان موقعیتا بهت تبریک بگه یا اصرارش کنی بیاد خواستگاریت از این دید به سینگلی نگاه کن که این جیزا نداره😂😂

همه ی ما یک انشرلی درون داریم مه برای تک تک ارزوهایش پوستش کنده شده ولی از خود راضی هست🤗
تو دانشگاه دوس پسر داشته باشی خیلی خزه همه یه جوری نگات میکنن منم تنهام ولی بهتر اینکه بقیه بچه ها ه ...

اره خیلی خزه 

ولی اخه همه یکیو دارن🫠

کاش یکی منم دوست داشت

هی خواهر من 9ترم گذشت هیچ غلطی نکردم  این حس طبیعی هست میاد سراغه ادم زودم از بین میره اونقدرا ...

افرین اره واقعا😂

من حوصله‌شو ندارم ولی بعضی وقتا خیلی حس تنهایی میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792