اشنامون کارمنده
بعد میگه برو نهضت اسم بنویس ولی اسم منو بده وبا اسم من تدریس کن
چنین چیزی میشه یا منوسرکار گذاشته؟؟؟
اخه یادمه یه بار گفت تا چند نفر میتونم معرفی کنم از طریق خودم
من نمیخوام با بند پ برم دوس دارم با سعی وتلاش خودم ب جایی برسم
هرکی سر درمیاره بگه لطفا
تحمل ندارم تافردا وپس فردا صبر کنم