دوستان من امروز روز ۱۴سیکل هستم. دل درد پریودی داشتم .سرکار بودم یه چیزایی هم ازم خارج شد. فکر کردم خون هست رفتم سرویس دیدم چیزی نیست. عصر موقع رابطه هم ترشح سفید داشتم. ممکنه روز تخمکگذاریم بوده باشه؟
کیت امروز هم عکسش میذارم.
اینم بگم دفعه قبل ۲۴روزه بود دورم. اگه رو ۲۴روز حساب کنم تخمکگذاری چند روز قبل بوده ولی من امروز این علائم داشتم. ضمنا من اوابوست مصرف می کنم