2777
2789
عنوان

بی بی چک

97 بازدید | 9 پست

چند روز بعد تاخیر بی بی چک کنیم 

و درضمن امروز وقتمه من امروز یه لک قهوه ای دیدم ولی بعدش چیزی ندیدم لک های سفید پر رنگ و مایل به زرد هم میاد 

اقدام هم داشتم ۱۷ روزه هم زیر شکمم درد میکنه 

و مشکل یبوست پیدا کردم 

۳ روز بعد تاخیر ، بزن

تیکر تولد ۵ سالگی دلبرم😍 لحظه دیدنت انگار که یک حادثه بود، حیف چشمان تو این حادثه را دوست نداشت... سیب را چیدمو در دلهره ی دستانم، سیب را دید ولی دلهره را دوست نداشت... تا سه بس بود که بشمارد و در دام افتد گفت 1 گفت 2 افسوس سه را دوست نداشت... من و تو خط موازی؟ نرسیدن؟ هرگز، دلم این قاعده هندسه را دوست نداشت... درس منطق نده دیگر تو به این عاشق که از همان کودکیش مدرسه را دوست نداشت 🙃 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ولی در کل یسری چیزا تلقینه.مث درد زیرشکم و یبوست ،چون ممکنه قبلا هم این مشکلات رو داشته بودی ولی توجه نکردی زیاد.زمان بده هرموقع پریودت چندوقت عقب افتاد و علائم دیگه ظاهر شد بعد متوجه بارداری میشی.الکی استرس نده اینجوری بخودت

منوهمسرمو نی نیمون
ولی در کل یسری چیزا تلقینه.مث درد زیرشکم و یبوست ،چون ممکنه قبلا هم این مشکلات رو داشته بودی ولی توج ...

علائم بعدیش چی هست؟

چون بعضیا میگن حالت تهوع و سرگیجه از ۷ یا ۸ هفته به بعد ظاهر میشه

علائم بعدیش چی هست؟ چون بعضیا میگن حالت تهوع و سرگیجه از ۷ یا ۸ هفته به بعد ظاهر میشه

منکه هنوز حالت تهوعی نداشتم ولی سینه هام درد میکنه مث قبل پریودی که سینه درد ادم داره.یذره هم کارکنم زود کمرم درد میگیره.حالت تهوع رو منم شنیدم ۶ هفته ب بعد ممکنه پیش بیاد.مال من اوایلشه

منوهمسرمو نی نیمون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز