یه کاری هست بافت لوستر ه فقط من بلدم تو خانواده شوهرم . بعد مصالح شو چند سالی میشه برادرشوهر کوچک م گرفته و خاک می خوره . منم با اون و زنش قطع رابطه م. مادرشوهرم چند بار گفت که بیا بباف ببرم بدم مغازه فلانی بفروشن. من چند بار الکی گفتم باشه . چند روزه میگه. امشب چند تا بافتم گفتم ببر . بعد تشکر کرد گفت فلانی یعنی برادرشوهر کوچک بچه کوچک دارن و خرج زیاده . اصلا انگار نشنیدم . جواب شو ندادم. یه حس عذاب وجدان دارم که الان میگه منت کشی کرده. و واسه برادرشوهر کوچک بافته .از طرفی میگم بزرگ تره چند بار گفته به احترام حرف اون مادرشوهرم گفتم بذار ببافم. یا هم میگم بذار بدونن که من با اونا مشکل ندارم .نظر شما چیه ؟ بعد گفت که مریضی فلانی چیه فردا می خواد عمل شه .مادرشوهرم با کسی که مریضه لج ه و مشکل داره . منم می دونستم ولی چون می خواست بحث و به غیبت بکشه . گفتم نمی دونم و چیزی نگفتن.گفت ولی با جاری بزرگ جیک تو جیک تعریف می کرد . گفتم نمی دونم .
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.