2777
2789

مال من نمیکنه نمیخوامم ک بکنه😵‍💫

اگر له دوای مردنیشم دوباره زیندو ببمه‌وه.                          بی گومان حز ده‌که‌م دیسان هر کورد بم.                             نیشتمانیشم... کوردستان.                                              من دلداری کوردستانم ❤️🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهر های مردم شوهرن کار میکنن😒😒

اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است

من

هیییچ کار نمیکرد

بعدا دید حساسیت نشون نمیدم اوکی شد

البته الانم کار نمیکنه چون خسته میاد خونه ولی درکل وقتش آزاد باشه کمک میکنه

چرا همش منفی های زندگیتو میبینی؟ میدونی خودت و ذهنت باعث پرورششون میشی؟ از این ببعد بگرد دنباله مثبتها و بخاطرش خدارو شکر کن، اونوقت منتظر اتفاقای خوب باش💜

بابای من

یادمه بچه بودیم کار نمیکرد تو خونه الان بنده خدا خونه تکونیه منم میاد کمک میکنه حتی

پروفایلم عکس خودمه برش ندارین لطفا❤ استارتری که تاپیک میزنی غیب میشی حتی یه لایک نمیکنی بفهمیم خوندی کامنتو یا نه خیییلی بی شخصیتی 😒وقتی تاپیک میزنی کامل تعریف کن  مارو حواله نده به تاپیکای قبلی
وای من ذهنم منحرف بود از حرفتون ی چیز دیگه برداشت کردم

😐😐😐کار خونه نمیکنه وگرنه برا چیزای دیگ زرنگه

اگر له دوای مردنیشم دوباره زیندو ببمه‌وه.                          بی گومان حز ده‌که‌م دیسان هر کورد بم.                             نیشتمانیشم... کوردستان.                                              من دلداری کوردستانم ❤️🙂

تو این ده سال زندگی مشترک فقط تو خونه تکونی ها کمک میکرده اما ده روزیه که مریضم و دکتر استراحت داده بهم تقریبا تمام کارای خونه رو انجام میده نه حرفه ای ولی در این حد که کپک نزنیم کمک میکنه😅🤦‍♀️امشب دستور پخت قرمه سبزی رو میخواست 

خدا به خیر کنه 😂

به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می گذردآنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند..لحظه ها عریانند.به تن لحظه خود، جامه اندوه مـپوشان هرگز…!!زندگی ذره کاهیست که کوهش کردیم زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز