نیومدم فاز غر زدن و اینجور حرفارو بردارم فقط اومدم تجربیاتتونو بهم بگید :)
من به یه فردی علاقه مند شدم و باهم درارتباط بودیم ..بی هیچ دلیلی گذاشت رفت ..گفت میخام تنهاباشم و رابطه نداشته باشم
دوسم داشت ولی نه به اندازه ی من ..
حس میکنم عشق برام اتفاق افتاد
نمیدونم تهش چی میشه ولی امید دارم خیلی زیاد:(
خدارحمت کند منرا درآن روزی که رودر رو
به چشمانت شوم خیره ،بگویی دوستت دارم✨️